اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امروز صورت گرفت

افتتاح سالن ورزشی شهید اورنگ نقاره‌خانه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت/برنامه آبرسانی 700 هکتار اراضی کبگیان

سالن ورزشی شهید اورنگ نقاره‌خانه در بخش کبکیان از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل بنیاد برکت افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی شهید اورنگ نقاره‌خانه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت/برنامه آبرسانی 700 هکتار اراضی کبگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از چیتاب، سالن ورزشی شهید اورنگ روستای نقاره خانه از توابع چیتاب با حضور امام جمعه و استاندار توسط جعفری مدیرعامل بنیاد برکت کشور با متراژ 850 مترمربع از محل اعتبارات بنیاد برکت با اعتباری بالغ بریک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

جعفری با اشاره به همکاری بنیاد برکت با آموزش و پرورش خاصه حوزه آموزشی عنوان کرد: تاکنون افزون بر یک هزار و 200 کلاس درس در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت خیرین احداث و تحویل آموزش‌ و پرورش استان شده است.

این مسئول با اشاره به مشارکت بنیاد برکت در حوزه های دیگر گفت: با مشارکت خیرین و بنیاد برکت در ساخت 20 مسجد با زیربنای حدود پنج هزار و 450 مترمربع در استان گفت: 20 مورد از این تعداد تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از زحمات بنیاد برکت و بیان خدمات نظام در کشور و استان گفت: خدمات نظام در چهل سال انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و هر آنچه امروز ما در دولتهای متعدد با خدمت به مردم ارائه می‌کنیم از برکات نظام و خون شهدایی چون اورنگهاست.

وی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در حوزه‌های مختلف توانمندسازی اقتصادی، ساخت مدرسه و مراکز فرهنگی و مذهبی، امور زیربنایی و عام‌المنفعه داشته است که حوزه فعالیت این بنیاد شامل حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابرات،فرهنگی و مذهبی، مسکن، جاده‌ای، طرح‌های هادی روستایی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های آتی دولت جهت خدمت‌رسانی به بخش کبگیان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارت جهاد کشاورزی 700 هکتار از زمینهای زراعی نقاره خانه و حومه شهر چیتاب آبرسانی خواهد شد.

در پایان به صورت نمادین مسابقه ضربات پنالتی با دروازه‌بانی کناری فرماندار و ضربات امام جمعه و استاندار به پایان رسید که هر دو ضربه درون دروازه فرماندار جای گرفت.

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول